Foto: Udsigt fra Burj Khalifa, november 2011

Vision

Jeg vil løse opgaver, hvor jeg med IT og udgangspunkt i Kunderne skaber Lønsomhed og tilfredse Medarbejdere.

Ewald Skov Jensen


Prik på animationen og se hvordan jeg bruger KLM-modellen.

KLM modellen er let let at huske - K, L og M er tre bogstaver i direkte alfabetisk rækkefølge. Modellen bruger jeg både erhvervsmæssigt og privat.

I mit job har jeg hele tiden fokus på alle tre elementer. Fokuseringen varierer afhængig af den situation jeg er i.

Eksempelvis fokuserer en dirigent under en koncert primært på orkestret og måske lidt på koncertgæsterne. Under prøverne fokuserer dirigenten også på orkestrets lønsomhed, da der jo kun er ressourcer til at øve i et bestemt tidsrum. En dygtig dirigent kan skabe Kunde-tilfredshed, Lønsomhed og Medarbejderglæde.

I mit job vil jeg måles på min evne til at skabe Kundetilfredshed, Lønsomhed og Medarbejdertilfredshed.

Når jeg dyrker min fritidsinteresse fotografering, bruger jeg også modellen! Jeg laver billeder, som andre værdsætter - der er Kundetilfredshed.

De, som medvirker på mine billeder, kan lide det, og jeg kan selv lide det - der er Medarbejdertilfredshed.

Det er ikke gratis, men takket være digital-teknologien (IT) kan jeg "skyde" næsten uden meromkostninger, og jeg kan straks få feedback på resultatet. Så begrebet Lønsomhed spiller også her en rolle.